راهنمایی کردن کابوس ارتباط دادگاه اینترنت

راهنمایی کردن: کابوس ارتباط دادگاه اینترنت خانواده اینترنتی خبر حوادث

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی حکم قضایی علیه او در مرحله تجدیدنظر ، آخرین اوضاع پرونده ممنوع الخروجی دختر داریوش فروهر

    پرستو فروهر، آخرهای فروردين در توييتي با قدرداني از صادقي نوشته بود که دادگاه براي او هفت سال حبس تعليقي داده و شاکي او هم وزارت اطلاعات بوده هست. همين شکايت هم

    حکم قضایی علیه او در مرحله تجدیدنظر ، آخرین اوضاع پرونده ممنوع الخروجی دختر داریوش فروهر

    آخرین اوضاع پرونده ممنوع الخروجی دختر داریوش فروهر/ حکم قضایی علیه او در مرحله تجدیدنظر

    عبارات مهم : برخورد

    پرستو فروهر، آخرهای فروردين در توييتي با قدرداني از صادقي نوشته بود که دادگاه براي او هفت سال حبس تعليقي داده و شاکي او هم وزارت اطلاعات بوده هست. همين شکايت هم يکي از سؤال هاي مطرح شده است از سوي نمايندگان مجلس از وزير اطلاعات بود که او گفت اين وزارتخانه در مقام شاکي نيست و ما اطلاعات را در اختيار دستگاه ها مي گذاريم که در اين مورد هم دستگاه قضائي اقدام کرده هست.

    سه شنبه هفته ای که گذشت، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، میزبان وزیر اطلاعات بود تا نمایندگان در مورد بعضی پرسشها از او سؤال کنند و پاسخ های محمود علوی را بشنوند. از جمله بحث هایی که در این جلسه در مورد آن صحبت شد، بحث ممنوع الخروجی پرستو فروهر و برخورد وزارت اطلاعات با مأموران خاطی بود.

    شرق نوشت: روز چهارشنبه محمود صادقي دراين باره توييت کرد: «اگرچه بحث روز برجام هست، ولی مايلم به اطلاع برسانم ديروز در کميسيون امنيت ملي وزير اطلاعات در پاسخ به سؤال اينجانب راجع به واکنش‌ها غيرقانوني مأموران واجا با زن پرستو فروهر اظهار كرد با مأموران خاطي برخورد شده است هست. قرار شد جزئيات را به کميسيون اعلام کند».

    حکم قضایی علیه او در مرحله تجدیدنظر ، آخرین اوضاع پرونده ممنوع الخروجی دختر داریوش فروهر

    پرستو فروهر، آخرهای فروردين در توييتي با قدرداني از صادقي نوشته بود که دادگاه براي او هفت سال حبس تعليقي داده و شاکي او هم وزارت اطلاعات بوده هست. همين شکايت هم يکي از سؤال هاي مطرح شده است از سوي نمايندگان مجلس از وزير اطلاعات بود که او گفت اين وزارتخانه در مقام شاکي نيست و ما اطلاعات را در اختيار دستگاه ها مي گذاريم که در اين مورد هم دستگاه قضائي اقدام کرده است.

    آذرماه سال گذشته، نوزدهمين سالگرد قتل داريوش فروهر و همسرش بود و خانواده آنها اعلام کردند بعد از ۱۲ سال توانستند مراسم يادبود برگزار کنند، ولی خبر رسيد که وزارت اطلاعات از پرستو فروهر شکايت کرده هست؛ اتفاقي که با تصویر العمل برخي نمايندگان مجلس روبه رو شد.

    پرستو فروهر، آخرهای فروردين در توييتي با قدرداني از صادقي نوشته بود که دادگاه براي او هفت سال حبس تعليقي داده و شاکي او هم وزارت اطلاعات بوده هست. همين شکايت هم

    پنجم آذر سال پيش، فاطمه حسيني، نماينده پایتخت کشور عزیزمان ایران در مجلس، با اعلام اينکه راجع به علت شکايت اين وزارتخانه از پرستو فروهر که منجر به تشکيل پرونده در دادگاه انقلاب براي او شده، طرح سؤال کرده اند، به ايسنا، گفت: «سؤال آقاي محمود صادقي از آقاي علوي که به امضاي من، زن ها مافي، سياوشي، اولادقباد و آقاي پارسايي هم رسيده اين است که آیا وزارت اطلاعات به جاي رسيدگي و تعقيب و مجازات قاتل يا قاتلان مرحوم داريوش فروهر و همسرش پروانه اسکندري، از دختر ايشان که براي برگزاري مراسم بزرگداشت آنها فعاليت کرده شکايت کرده است».

    علي مطهري، نايب رئيس مجلس، هم در يادداشتي ضمن قدرداني از نهادهاي اطلاعاتي به دليل صدور اجازه برگزاري مراسم يادبود داريوش فروهر و پروانه اسکندري، از تشکيل پرونده قضائي براي دخترشان انتقاد کرد.

    او در اين يادداشت نوشت: «… مايه تعجب است که براي دختر آن دو مقتول مظلوم به خاطر پيگيري برگزاري مراسم يادبود پدر و مادرش در سال هاي گذشته، پرونده قضائي تشکيل شده است است به جاي دلجويي از او بابت مصيبت و خسارت روحي و مادي که بر وي وارد شده. در هر نظام حکومتي ممکن است به وسیله مأموراني که به جاي کلاه، سر مي آورند چنين جنايت هايي انجام شود، ولی اولا چنين اتفاقي از نظام اسلامي که سوداي عدالت و اخلاق دارد قبيح تر است و ثانيا مهم نوع برخورد ما با چنين اتفاقاتي هست، آيا عذرخواهي و جبران خسارت کنيم يا آن را يک امر عادي و حق حکومت جلوه دهيم».

    حکم قضایی علیه او در مرحله تجدیدنظر ، آخرین اوضاع پرونده ممنوع الخروجی دختر داریوش فروهر

    وزير اطلاعات: ما شاکي نبوديم

    بالاخره سه شنبه هفته پيش وزير اطلاعات به کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس آمد و بنا بر آنچه نقوي حسيني، سخنگوي اين کميسيون، در توضيح اين جلسه گفت، وزير اطلاعات اعلام کرده که اين وزارتخانه هيچ شکايتي از دختر داريوش فروهر نکرده است.

    پرستو فروهر، آخرهای فروردين در توييتي با قدرداني از صادقي نوشته بود که دادگاه براي او هفت سال حبس تعليقي داده و شاکي او هم وزارت اطلاعات بوده هست. همين شکايت هم

    او همچنين گفت خلاصه سؤال محمود صادقي از وزير اطلاعات اين بود که «چرا به جاي شکايت از عاملان قتل فروهر و پيگيري و مجازات آنان با طرف برابر برخورد مي شود. آقاي روحاني که شعار حقوق شهروندي مي دهند و شما که وزير اين دولت هستيد بايد با همان ادبيات گذشته برخوردهاي مورد نیاز را داشته باشيد».

    وزير اطلاعات هم در پاسخ گفته بود: «اجازه برگزاري مراسم هر سال براي فروهر داده مي شود و هيچ کس متعرض به آنان نشده هست، ولی ديگران که به مراسم آنها مي آيند سوءاستفاده مي کنند بعد طبيعي است که اقدام مي شود. وزارت اطلاعات در مقام شاکي نيست، ما اطلاعات را در اختيار دستگاه ها مي گذاريم، ممکن است دستگاه قضائي بر اساس اين اطلاعات کارها قضائي کند، اين مورد هم که دستگاه قضائي اقدام کرده بر اساس همين اطلاعات بوده و اهانت به مقدسات براي قوه قضائيه مسجل شده است است».

    حکم قضایی علیه او در مرحله تجدیدنظر ، آخرین اوضاع پرونده ممنوع الخروجی دختر داریوش فروهر

    صادقي: وزارت اطلاعات گزارش خواهد داد

    صادقي همچنين روز گذشته در گفت وگو با «شرق» در اين خصوص و راجع به جزئيات جلسه کميسيون امنيت ملي با وزير اطلاعات گفت: «من چند ماه پيش در مورد توقيف پاسپورت پرستو فروهر جلسه اي در وزارت اطلاعات داشتم که قول همکاري دادند. در اين جلسه هم آقاي وزير گفت که ما با آنها برخورد کرديم که من خواستم به صورت مکتوب اين را اعلام کنند که چه برخوردي کردند که قرار شد بعدا گزارش آن را بدهند که براي من متقاعدکننده و قابل قبول بود».

    صادقي دراين باره و در مورد حکمي که براي پرستو فروهر صادر شده است است با اعلان اينکه اين حکم فعلا در مرحله تجديدنظر هست، عنوان کرد: «از وزير اطلاعات پرسيدم که آیا از آنها شکايت کرديد که او گفت ما شاکي نبوديم، بلکه گزارش هايي را در مورد برنامه ها و مراسم سالگرد فروهرها داده بوديم که همان باعث آن حکم شده است بود و وزارت اطلاعات مسئوليتي در مورد حکم ندارد».

    او افزود: «در مورد برخورد با قاتلان و آمران و مباشران فروهرها هم من اين تأکيد را داشتم که اين غده سرطاني ريشه کن شده است يا آن گفتمان هنوز در وزارت اطلاعات وجود دارد؟ که وزير اطلاعات گفتند با آنها برخورد شده است هست. در اين مورد هم بناست که گزارشي به کميسيون بدهند تا در جريان آخرين مراحل قضائي و قانوني که در اين مورد صورت گرفته قرار بگيريم».

    واژه های کلیدی: برخورد | دستگاه | اطلاعات | اطلاعات | مراسم بزرگداشت | اخبار سیاسی و اجتماعی

    برای دانلود باید در سایت ثبت نام کنید و احراز هویت را انجام دهید.
    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار