راهنمایی کردن کابوس ارتباط دادگاه اینترنت

راهنمایی کردن: کابوس ارتباط دادگاه اینترنت خانواده اینترنتی خبر حوادث

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاست خارجی سیاست خارجی آمریکا استیجاری شده است است/ طرح مذاکره مجدد با کشور عزیزمان ایران خیال‌بافی است ، ظریف

    وزیر امور خارجه کشورمان در تصویر العمل به بیانات همتای آمریکایی خود، اظهار کرد: صحبت‌های پمپئو آن‌قدر بی‌حساب و کتاب، خارج از نزاکت و بدون منطق بود که ارزش پاسخ

    سیاست خارجی آمریکا استیجاری شده است است/ طرح مذاکره مجدد با کشور عزیزمان ایران خیال‌بافی است ، ظریف

    ظریف: سیاست خارجی آمریکا استیجاری شده است است/ طرح مذاکره مجدد با کشور عزیزمان ایران خیال بافی است

    عبارات مهم : اروپا

    وزیر امور خارجه کشورمان در تصویر العمل به بیانات همتای آمریکایی خود، اظهار کرد: صحبت های پمپئو آن قدر بی حساب و کتاب، خارج از نزاکت و بدون منطق بود که ارزش پاسخگویی ندارد.

    به گزارش ایسنا، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه صبح چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات وزیران در جمع خبرنگاران در تصویر العمل به بیانات وقیحانه و مداخله جویانه وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا، اظهار کرد: همانطور که آقای لاریجانی در صحن مجلس اعلام کردند صحبت های پمپئو آنقدر بی حساب و کتاب، خارج از نزاکت و بدون منطق بود که ارزش پاسخگویی ندارد و فقط باید تکرار کرد که ایشان و سایر مسئولین دولت کنونی آمریکا نه تنها زندانی تصورات و توهمات غلط خود هستند بلکه زندانی گذشته اند و بدتر از آن زندانی گروه های فشارهای فاسدی هستند که هر روز کوس رسوایی یکی دیگر از آنها بر بازار افکار عمومی جهانی به صدا در می آید.

    وی گفت: این نشان دهنده ورشکستگی ایالات متحده آمریکا است که در واقع تبدیل به سیاست خارجی استیجاری شده است و هر گروه فشاری که بتواند زیاد هزینه کند می تواند زیاد این سیاست خارجی را به آن سمت حرکت دهد.

    سیاست خارجی آمریکا استیجاری شده است است/ طرح مذاکره مجدد با کشور عزیزمان ایران خیال‌بافی است ، ظریف

    وزیر امور خارجه گفت: همه حرف های وزیر خارجه آمریکا خلاف واقع و بر اساس سیاست های شکست خورده قدیمی بود؛ هیچ کدام از این مباحث حرف های جدیدی نبود منتهی ایشان با وقاحت و شدت بیشتری بعضی از این حرف ها را مطرح کردند.

    وی افزود: آنها تصور می کنند سیاست هایی که در گذشته دنبال کردند و تحریم های به قول خودشان فلج کننده ای که حتی با اجماع جهانی علیه کشور عزیزمان ایران اعمال شد نتوانست باعث ایجاد شکاف در بین مردم کشور عزیزمان ایران و تردید در مورد سیاست ها شود، می توانند موفق شوند. گرچه تحریم ها تاثیر اقتصادی داشت ولی آمریکایی ها هیچگاه به اهداف خود دست نیافتند.

    وزیر امور خارجه کشورمان در تصویر العمل به بیانات همتای آمریکایی خود، اظهار کرد: صحبت‌های پمپئو آن‌قدر بی‌حساب و کتاب، خارج از نزاکت و بدون منطق بود که ارزش پاسخ

    ظریف گفت: آنها خیال می کنند امروز که دنیا سیاست ها و تحرکات آنها را تقبیح می کند، می توانند همان تحریم ها یا تحریم های کمتر یا بیشتری را علیه کشور عزیزمان ایران به کار ببرند.

    وزیر امور خارجه تاکید کرد: من اطمینان دارم که هم مردم کشور عزیزمان ایران محکم در این مسیر می ایستند و هم شعارهای توخالی آمریکا که در ادعای حمایت از مردم کشور عزیزمان ایران بیان می شود ولی حتی در آنها نام خلیج فارس را به غلط می برند یا اینکه مردم کشور عزیزمان ایران را از دیدن خانواده خود در آمریکا محروم می کنند و اجازه ویزا به آنها نمی دهند، نه جذابیت و نه گیرایی جهت مردم کشور عزیزمان ایران دارد و نه حتی باعث وحدت و انسجام مردم کشور عزیزمان ایران با آنها می شود.

    وی خاطرنشان کرد: زمانی آمریکایی ها توانستند با همین دروغ ها اجماعی علیه کشور عزیزمان ایران در دنیا ایجاد کنند ولی امروز کاملا مشخص است که این اجماع علیه آمریکا ایجاد شده است است.

    سیاست خارجی آمریکا استیجاری شده است است/ طرح مذاکره مجدد با کشور عزیزمان ایران خیال‌بافی است ، ظریف

    ظریف با اشاره به شروع مذاکرات کارشناسان وزارت خارجه با اعضای اتحادیه اروپا از روز گذشته، اظهار کرد: همکاران من بعد از جلساتی که در چین، روسیه و بروکسل داشتیم از دیروز مذاکرات خود با اعضای اتحادیه اروپا را شروع کرده اند. همچنین از بعد از ترک پکن ما مذاکرات بسیار پیچیده ای را به صورت متناوب با دوستان چینی و روسی در سطوح کارشناسی انجام و برنامه ریزی های گسترده ای در این زمینه داریم.

    رییس دستگاه دیپلماسی ادامه داد: در روز جمعه نیز ان شاءالله جلسه کمیسیون یکسان منهای آمریکا برگزار می شود. آمریکایی ها از برجام خارج شدند لذا عضو کمیسیون یکسان هم نیستند و نمی توانند مانند گذشته در جلسات این کمیسیون مانع تراشی کنند. کمیسیون یکسان بدون آمریکا جهت بررسی اینکه چگونه اعضای باقیمانده در برجام می توانند تعهدات خود را اجرا کنند، برگزار می شود.

    وزیر امور خارجه کشورمان در تصویر العمل به بیانات همتای آمریکایی خود، اظهار کرد: صحبت‌های پمپئو آن‌قدر بی‌حساب و کتاب، خارج از نزاکت و بدون منطق بود که ارزش پاسخ

    وی تصریح کرد: ما در این جلسات صرفا راجع به برجام صحبت می کنیم و خواسته ای بالاتر از آن نداریم. طبیعتا خواسته های ما همان است که در برجام جهت مردم ما تضمین شده است است.

    ظریف با بیان اینکه با خروج آمریکا دستاوردهای سیاسی، حقوقی و امنیتی برجام تقویت شده است هست، ادامه داد: با رفتن آمریکا دستاوردهای اقتصادی برجام متضرر شده، به همین جهت سایر اعضای برجام باید این دستاوردها را جهت ما تامین کنند، ما نیز برنامه ریزی های قابل توجهی در این زمینه داریم.

    سیاست خارجی آمریکا استیجاری شده است است/ طرح مذاکره مجدد با کشور عزیزمان ایران خیال‌بافی است ، ظریف

    وزیر امور خارجه راجع به اینکه آیا اتحادیه اروپا تضمین اجرای برجام به کشور عزیزمان ایران را خواهد داد؟ خاطرنشان کرد: صحبت های خوبی در این زمینه انجام شده است ولی هنوز سریع است که بگوییم آیا سایر اعضای برجام هنوز می توانند این تضمین های مورد نیاز رابه جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران بدهند و آیا ما خود روش هایی را داریم که این تضمین ها را قطعی تر بکنیم؟ این مباحث را در روزها و هفته های آتی بررسی خواهیم کرد.

    به گزارش ایسنا، وزیر امور خارجه در ادامه در پاسخ به پرسشی راجع به وقت تعیین شده است از سوی جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران جهت اروپایی ها جهت ارائه تضمین های مورد نیاز به ایران، گفت: آنچه که ما مشخص کردیم و در صحبت های آقای رییس جمهوری نیز مطرح شد وقت چند هفته ای بود؛ روند داخلی برجام روند چند هفته ای است که از روز جمعه شروع می شود، ما این روند را ادامه می دهیم.

    وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران همزمان دو روند را پی می گیرد؛ یکی روند برجامی است که از طریق کمیسیون یکسان دنبال می کنیم و دیگری روند مذاکرات دو و چندجانبه با سایر اعضای برجام هست. سفر به پکن، مسکو و بروکسل در این زمینه بود و در این مجموعه کارهایی انجام شد که حاصل اول آن را در قرائت بیانیه به وسیله موگرینی بعد از ملاقات وزرا و 9 حوزه ای که اروپا تعهد کرده در آنها به راهکارهای عملی با کشور عزیزمان ایران برسد، مشاهده می کنیم. حال باید بگوییم چگونه می توانیم این حوزه ها را عملیاتی کنیم.

    ظریف اظهار کرد: اتحادیه اروپا مجموعه 28 کشوری است و روندهای آن مقداری وقت بر است ولی ما به آنها تاکید کردیم که وقت زیادی جهت تصمیم گیری در این زمینه نداریم.

    رییس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران همچنین در پاسخ به پرسشی راجع به 12 خواسته مطرح شده است از سوی آمریکا و درخواست آنها جهت مذاکره مجدد با کشور عزیزمان ایران با تاکید بر اینکه مذاکره مجدد با کشور عزیزمان ایران خیال بافی آنها بوده، گفت: مذاکره مجدد خیال بافی بوده که پمپئو در صحبت خود مطرح کرد. فکر کنم هر کسی که به این صحبت تصویر العمل نشان داد گفت که این حرف ها مبنای مذاکره نیست بلکه مبنای چیز دیگری است که در مورد کشورهای متفاوت بر اساس توهمات آمریکایی ها مطرح می شود ولی مردم کشور عزیزمان ایران همواره نشان داده اند که در برابر زورگویی مردمی مقاوم هستند و معمولا دیگر کشورها را از روش خود پشیمان می کنند.

    وی در ادامه در پاسخ به پرسشی راجع به بیانات آمریکایی ها مبنی بر اینکه بالاخره اروپایی ها را جهت فشار بر کشور عزیزمان ایران با خود همراه خواهند کرد و همچنین انتشار خبری مبنی بر همکاری اروپا، چین و روسیه راجع به تهیه بسته ای جهت ارائه به کشور عزیزمان ایران در زمینه برجام، خاطرنشان کرد: انتشار این خبر کاملا دروغ بود و اتحادیه اروپا نیز خود این خبر را سه مرتبه تکذیب کرد. همچنین حتی خبرگزاری رویترز که خود به نقل از یک روزنامه آلمانی این خبر را تولید کرده بود ناگزیر به انتشار تکذبیه آن شد.

    ظریف ادامه داد: رژیم صهیونیستی یک اتاق عملیات روانی راه انداخته تا اینگونه صحبت ها را منتشر کند در واقع چون همه می دانستند جمعه کمیسیون یکسان بدون آمریکا و بر اساس درخواست کشور عزیزمان ایران تشکیل می شود، شروع به فضاسازی کردند که عنوان این کمیسیون یکسان این است که آنها با اضافه کردن مذاکرات تازه یک بسته به کشور عزیزمان ایران ارائه دهند ولی واقعیت این است که قرار است طرف برابر بسته ای تازه به ما ارائه دهند ولی بسته ای در قالب برجام نه در قالب مباحث دیگر.

    این خبر تکمیل می شود.

    واژه های کلیدی: اروپا | ایران | سیاست | آمریکا | کمیسیون | آمریکایی | وزارت خارجه | وزیر امور خارجه

    برای دانلود باید در سایت ثبت نام کنید و احراز هویت را انجام دهید.
    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار